آموزش ریاضی نوین = new mathedu

سریع حساب کنید ! ۲۵×۴۵ چند می شود ؟ ۷۴۲ × ۳۰۰ چطور ؟ و یا ۴۸۲۱ تقسیم بر ۹ چند می شود ؟ اکثر ما وقتی که با مسائل ریاضی و محاسبات آن روبرو می شویم ، به سرعت به سراغ ماشین حساب های خود برای بدست آوردن جواب آن می رویم. ولی تصور کنید که بتوانید محاسباتی که به نظر سخت می آیند را به راحتی و به سرعت در ذهن خود بدست آورید ! چیزی غیر ممکن به نظر می رسد ؟ خیر ! به هیچ وجه اینطور نیست. یکی از اصول مهم برای بهبود و گسترش قدرت محاسبات ریاضی شما – بدون در نظر گرفتن مقطع تحصیلی شما – در توانایی بسیار قوی مغز شما در انجام محاسبات ریاضی قرار دارد. حل مسائل ریاضی در ذهن شما باعث می شود تا دروازه موفقیت برای درک و دسته بندی رشته های پیچیده تر ریاضی مانند جبر ، استاتیک و ریاضیات پیشرفته باز شود. شما در این مجموعه بی نظیر یاد خواهید گرفت تا چگونه این عملیات را به سادگی انجام دهید و ذهن خود را پرورشی بی همتا در زمینه ریاضیات دهید. از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

TTC Video   Secrets of Mental Math آموزش ویدیویی گام به گام انجام محاسبات ریاضی به طور ذهنی با TTC Video   Secrets of Mental Math

caution آموزش ویدیویی گام به گام انجام محاسبات ریاضی به طور ذهنی با TTC Video   Secrets of Mental Math توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

download آموزش ویدیویی گام به گام انجام محاسبات ریاضی به طور ذهنی با TTC Video   Secrets of Mental Math دانلود در پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Fileserve Duckload Sharehoster Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Fileserve Duckload Sharehoster Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Fileserve Duckload Sharehoster Direct Link

download آموزش ویدیویی گام به گام انجام محاسبات ریاضی به طور ذهنی با TTC Video   Secrets of Mental Math برای دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور Mediafire ، اینجا را کلیک کنید

icon برچسب ها


برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در تاريخ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:, توسط امیر
صفحه قبل 1 صفحه بعد
قالب وبلاگ